52    1    6  

Ventilasjon av bod

 1     6
Hei, noen som har en smart og billig løsning på utlufting av 7m2 bod. 
Boden har i dag et stort fryseskap stående og litt annet små elektronikk. 
Gikk til innkjøp av en billig vifte på clas ohlson som var 230volt, funket greit på høst/vinter når tempen ute var under 14-15 grader.
Men nå på sommeren funker den ikke, pluss denne støyer del over 50% pådrag.
Tenkte egentlig varmepumpe men blir jo litt overkill på en liten bod.
En kraftig kanal vifte som kan justeres? 
Hullet er 12cm. 
Husk dette under oppussing: Lagre kvitteringer, bilder og avtaler i Boligmappa. Logg inn her

   #1
 16,101     0
Må passe på at det er tilluft. En får ikke noe effekt med å suge fra et ellers tett rom. 

En hadde jo heller ikke overdrevet tverrsnitt på kanalen.