Ventilasjon av bod
1
6
Hei, noen som har en smart og billig løsning på utlufting av 7m2 bod.
Boden har i dag et stort fryseskap stående og litt annet små elektronikk.
Gikk til innkjøp av en billig vifte på clas ohlson som var 230volt, funket greit på høst/vinter når tempen ute var under 14-15 grader.
Men nå på sommeren funker den ikke, pluss denne støyer del over 50% pådrag.
Tenkte egentlig varmepumpe men blir jo litt overkill på en liten bod.
En kraftig kanal vifte som kan justeres?
Hullet er 12cm.
Boden har i dag et stort fryseskap stående og litt annet små elektronikk.
Gikk til innkjøp av en billig vifte på clas ohlson som var 230volt, funket greit på høst/vinter når tempen ute var under 14-15 grader.
Men nå på sommeren funker den ikke, pluss denne støyer del over 50% pådrag.
Tenkte egentlig varmepumpe men blir jo litt overkill på en liten bod.
En kraftig kanal vifte som kan justeres?
Hullet er 12cm.
En hadde jo heller ikke overdrevet tverrsnitt på kanalen.